Klachtenportaal

Het kan gebeuren dat je ontevreden bent of een klacht hebt over de zorg. Mocht dit zo zijn, ga ik graag met je in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wil of kun je de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Dat is een externe organisatie waar ik ben aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Ook voor vrijblijvend advies over wat je kan doen wanneer je ontevreden bent of een klacht hebt, kun je contact met Klachtenportaal Zorg opnemen. Dit betekend dus niet dat je dan meteen ook een klacht indient.

Mocht je wel een klacht willen indienen kan dit met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg.

Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kan ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.